//Miss ekha//
Majlis perkahwinan Ain&Aiman

Assalamualaikum and Hello,
Nak cerita sedikit kisah kakak aku yang kedua ni. Alhamdulillah semua perkara Allah permudahkan.
Walaupun ada beberapa perkara yang tidak diingini berlaku. Sebab tulah kita kena selalu berdoa agar, Allah memudahkan segala kerja yang kita buat.

Aku mula mula agak tidak setuju lah bila kakak aku nak kahwin. Kadang kadang aku rasa jugak aku ni gila kuasa sebagai kakak sulung. Tak tahulah, mungkin sebab aku sensitif sangat ataupun overprotective? Hahahaha. Ain ni beza setahun je dengan aku. Sebabkan aku rapat dengan dia, aku dari kecil tak panggil dia Kak Ain. Aku tak setuju si Ain ni kahwin yelah, dia masih belajar lagi tup tup nak kahwin. Last sekali, mak aku decide untuk setuju je perkahwinan Ain ni. Alasan mak aku, dah sampai jodoh plus dah ada orang nak tanggung anak dia. Kiranya Ain anak pertama atau cucu pertama yang melangsungkan perkahwinan dalam keluarga aku.

Ain bertunang bulan 1/2017 dan bernikah bulan 12, 2017.

Pertunangan








Pernikahan












Persandingan















Older Post
Hello !


Hi friends , im Ekha ! Welcome to my blogg . Tenkiu


Navigations !
Daisypath Friendship tickers

Pauls Link Tales


Misstee !
Facebook , Twitter

Instagram